Most a készlet
elfogyott. Jelenleg adminisztratív okok miatt a gyártás szünetel.
Szeretne kevesebbet tankolni? Talán már 2-3 deci megtakarítás is számítana
100 km -en?
Mi ennél többet kínálunk!
Egyszerűen
csökkenthető autója fogyasztása!
Van már kamion gyártó, aki gyári tartozékként szereli fel
az általa beépített motorokon a mágnest, elgondolkoztam ezen....
Meggyőztek!
A Profi Magnet -et használom!
Azt tapasztaltunk, hogy akár már az első kb.
hatezer km után
is megtérülhet ára!
A lényeg, hogy az extra
erős PROFI MAGNET-tel, amit bontás nélkül az
autónk motorjának az üzemanyag befecskendező rendszere elé, a tápvezetékre szerelünk,
tökéletesebb égést, így
jobb teljesítményt, ez által megtakarítást érhetünk el! A mágneses
mező természetes jelensége a földnek, és mindenre hatással van.
Az üzemanyagokra, gázra és a vízkőre is!
Az üzemanyag egy erős mágneses téren halad
keresztül, aminek a hatására a szénhidrogén származékok molekulái taszítani fogják egymást!
Nem tapadnak egymáshoz. Így
könnyebben találkozhatnak az égéshez szükséges oxigénnel, és kevesebb a
tökéletlen égés miatti káros anyag kibocsátás, jobb az energiafelhasználás.
A témában már sok hivatalos helyen készült mérési jegyzőkönyv, publikáció és
persze kételkedés is, ami fölkerült a netre. Ha érdekli a téma bővebben, sok
anyagot lehet erről ma már találni. Akármire is bukkan, a legfontosabb nem
változik:
A helyes felszerelés
után a fogyasztásmérő kevesebb fogyasztást mutat.
Ilyen egyszerű! Adja magát rögtön a kérdés!:
Ha ilyen jó, miért nem alkalmazzák ezt a
nagy gyártók?:
Tényleg, miért nem alkalmazzák a
mágnesesség sokak által megtapasztalt megtakarítási lehetőségét az autók és
gázkészülékek gyártói? (Van kamion ahol már alkalmazzák!)
Miért rondítjuk még mindig tele a vizeinket és belélegzett levegőnket
és környezetünket a fosszilis energiák kitermelésével, szállításával,
felhasználásával, amikor már vagy 50 -100 éve felfedeztek sok más
lehetőséget?
Az első ló nélküli szekerek (autók) elektromos meghajtásúak voltak! Úgy
tűnik jobb üzlet az olajeladás!
Miért nem terjed gyorsabban, jobban az ingyenes nap, tenger,
szél, folyók vízenergia felhasználása, amikor legalább ötven éve tisztában
vannak előnyeivel?
Valahol talán ellenérdekeltség
lehet a rendszerekben? Az üzemanyag lobby talán?
Ezért olvasható talán a neten is fizetettnek tűnő tollnokok szakszerűnek
látszó ellenvéleménye is?
Győződjön meg saját maga a mágnes üzemanyag fogyasztás csökkentő hatásáról!
Nézzük a dolgot inkább
talán önzőbben, gyakorlatiasan. Megéri-e kiadni egyszeri 21.990,- Ft-ot, ha a jövőértéke akár milliós nagyságrendű.
Nagyon egyszerűen meg tud győződni majd arról, hogy valóban megéri-e, amikor már Önnél van. Nézze meg az átlagfogyasztását, mennyi fogyasztást
mutat 100 km országúton, vele és nélküle (természetesen azonos
átlagsebességgel, terheléssel, terepviszonnyal, szembeszéllel azonos
kútoszlopnál tankolva stb. lásd erről lentebb.).
Számítsa ki mennyi lesz a megtakarítás forintban!
Tehát ha úgy látja, hogy szívesebben
megtart akár több százezer-Ft-ot, mint eléget, akkor nézze át az alábbiakat, és
tegye gazdaságosabbá a tankolási költségeit!
Amint az általános iskola fizika órán vasreszelékkel végzett mágnes
bemutatón láthattuk, a mágneseknek erővonalai vannak. Az esetleges próbakudarcokból eredő
ritka történetek leginkább a helytelen felszerelésből és a nem megfelelően, rosszul
elhelyezett mágneses tér alkalmazásából adódhatnak.
A PROFI MAGNET nem csak a legerősebb neodímium mágnest tartalmazza, hanem
ennek a mágnesnek a műgyanta kiöntésben optimális elhelyezésével a mágnes
mezők is optimális hatósugárba kerülnek.
Felszerelés:
Soha ne helyezzük vascsőre, ne ejtsük le, ne engedjük összecsattanni. Ne
tegyük ki túlzott hő hatásnak. Ez mind a hatékonyság vesztést okozhat.
Mindig az üzemanyag tartály felöl érkező csőre, az üzemanyagszűrő után, a
lehető legközelebb az üzemanyag hengerenkénti elosztásához szereljük fel.
Vigyázat!
Egyes autók elektronikái érzékenyek a mágneses térre! (Citroen C5-nél vettük
észre eddig csak) Nem romlott el, csak kéretlen elektromos működések keletkeztek
Ablaktörlő stb.)
A szkeptikusok tábora attól is bővülhet, hogy ők nem a megfelelő mágnest
használták, vagy nem jól, vagy nem jó helyre szerelték fel.
Mint látható, a Neodimium mágnes ereje nem átlagos!
Az alábbi képen a teszt autó egy automata váltós
1990 kg önsúlyú KIA Carens,
140 LE diesel motorral bármikor megnézhető a fogyasztásmérője. Ezzel az
önsúllyal, lóerővel, köbcentivel és automata váltóval nehéz lenne mágnes
nélkül 6.9 es átlagot tartani :
Mutatja a fogyasztásmérője 6.9! 100 ezernél többet mentünk vele!
A PROFI MAGNET felszerelve a 2 literes KIA HDI diesel motor
magasnyomású szivattyúja elé
A fogyasztás alakulása:
Előtte:
vegyes forgalomban, mivel öreguras vezetési stílussal az új autót
bejáratósnak tekintettük.
A beépített fogyasztásmérőn az átlagfogyasztás: 7,7 /100 km volt.
Átlagsebesség ez alatt 49 km/ó:
PROFI MAGNET felszerelése után: 739 km vegyes forgalomban
( város/ országút 50-50%)
az
átlagfogyasztás 6,8 L/ 100 km lett:
Átlagsebesség ez alatt szintén 49 km/ó volt:
Tehát a megtakarítás 739 km -re 6,65 liter gázolaj volt!
Aztán pedig elkezdtük sportosan nyomni neki, mert a szkeptikusok azzal
vádoltak, hogy tojást tettünk a gázpedálra ezért van a spórolás.
Nem könnyű azt a pillanatot eltalálni amikor újra 49 km -t mutat az
átlagsebesség mérő. A kapkodva telefonnal menetközben készített, nem túl
élesre sikerült képen azért látszik: 6087-km után sem tudott feljebb
menni 7,1 -nél.
Kevesebb fogyna, ha öregurasan, takarékosan
vezetnénk megint, de mi is kíváncsiak vagyunk, rá tudjuk-e
kényszeríteni, hogy 7,7 re vissza menjen az átlag. Eddig nem sikerült.
Az a megfigyelésünk kezd még kialakulni, hogy kb. 15-20 ezer km után
talán jobban kiég a motor, talán a mágneseződés át jut az üzemanyag
adagoló rendszer többi részére is, de ekkor még lejjebb megy az átlag
fogyasztás.
Ennél a kilométernél így állt az átlagfogyasztás számláló:
Ugye hihetetlen!
Mi sem hinnénk, ha ezt nem a mi autónk tette volna, de ha eljön hozzánk
megmutatjuk a teszt autót a felszerelt PROFI MAGNETTEL, és az óra
állásokat bármikor.
2011.01.05 én 65 000 km volt az autónkban.
Addig 300 literrel tankoltam kevesebbet a mágnes felszerelése óta.
320/Ft L átlagárral ez 96 000,- Ft megtakarítást jelentett akkor.
2014.05.05 én 104520..... megint megtakarítottunk.
Érdekelné ennyi vagy még több pénz megtakarítása?
2009 óta forgalmazzuk. Mennyit takaríthattak volna meg azok, akik nem
vettek még ilyet?
Mennyi is most az üzemanyag ára? Megtakarította volna már a mágnes árát?
Talán még plusz pénzt is?
Ha nem hisz a képeknek, mert azt gondolja
hátha fotóshoppal, vagy egyéb trükkel ügyeskedtünk, jöjjön nézze meg
autónk fogyasztás mérőjének állását bármikor!
Ha talál ilyen típusú autót
- általában nem automata váltós, mint a miénk- nézze meg a fogyasztás
mérőjét kérdezze meg a tulajt!
A KIA CARENS fórumán (index.hu) az nyilatkozzák a tulajok, hogy a sima
váltós autók fogyasztanak ennyit!
Ez automata!
2013.07.19 én: 422 Ft literje a gázolajnak! A miénk
megint megtakarított! Számoljon utána mennyit!
Ez a valóság!
KIA CARENS 7 személyes automata váltós diesel 1990cm3 es 1990 kg
önsúlyú autó!
Bármikor megnézheti az autónk fogyasztásmérőjét!
Győződjön
meg a saját autójával is a tényekről!
Amennyiben további kérdése van, keressen bizalommal
elérhetőségeinken.
Köszönjük, hogy termékeink mellett dönt!
Ez a RENAULT
MAGNUM 22 Tonna teherrel 33 liter helyett, 29 literrel megelégedett a
Profi Magnet felszerelése után 100 km-ren a 2009 es teszten!
Ez volt a Neodimium felfedezése utáni első jelentős
áttörés. A hagyományos mágnesnél akár háromszor erősebb neodymium-vas-bór
(ritka földfém).
Jelenleg ez a legmodernebb mágnesfajta, még a
szamárium-kobalt mágneseknél is nagyobb Koecitív erővel rendelkeznek.
Nagyon kemények, ezért köszörülni is csak
gyémántszerszámmal lehetséges. Nagy keménységük és erős mágneses terük miatt
könnyen törnek, vagy sérülnek, amikor egy másik mágnessel összecsapódnak.
Nagyobb méretek esetén ez komoly balesetet is okozhat.
Egy másfél kilogrammos mágnesnél már olyan erőket kell
elképzelni, ami egy ember súlyát is elbírja, de egy 2 cm átmérőjű, 6 cm
hosszú rudacska, 7 kg súlyt képes megtartani, és ennek az erőnek közel
duplájával csapódik egy hasonló mágnes ellentétes pólusához. Ez a vonzás már
több mint 10 cm távolságból érezhető, még viszonylag kis mágnesek esetén is.
Ez bizony egy igen erős kalapácsütés ereje.
Neodímium:
Sűrűség: 7.5 g/cm3 Rugalmassági együttható: E=
140 kN/mm2 Curie hőmérséklet: 310 C Fok
Hajlítási álellenállás: FE= 250
N/mm2 Keménység: Hv= 570 Vickers
Elektromos ellenállás: s= 150
mWcm
Speciális hőmérséklet: c= 440
J/Kg K
Hőmérsékleti vezetőképesség:
I= 9 W/mK
Összefoglalva:
Az üzemanyag fogyasztás kb. 10-20%-al
csökken, ami egyre fontosabb lesz, látva a helyi és
világpolitikai változásokat.
Már az első kb. 6000 km
megtétele után megtérülhet a beruházás (az Ön autójának eredeti
fogyasztásának függvényében).
Az üzemanyag ellátó rendszert nem kell sehol
megbontani, a felszerelés egyszerű!
Nem romolhat el, nincs
karbantartási igény.
Beszerelés után azonnal
látható az eredmény, azonnal elkezdődik az energia megtakarítás.
Megvásárolható személyesen üzletünkben: 2360.Gyál, Ady Endre utca 97.
A PROFI MAGNET termékeket már régen
forgalmazzuk, használjuk. Sok vásárlónk megelégedetten tért vissza újabbat
vásárolni. Saját autónk is már a megtett százezer kilométer alatt teljesen
meggyőzött bennünket is.
Nagyon érdekesnek találjuk az autó gyártók
piacán kialakult szélsőséges fogyasztási különbségeket is, ami pl. azonos
üzemanyagú, évjáratú, teljesítményű és összsúlyú autók között alapban
megfigyelhető.
Ez a tapasztalatunk az alábbi kérdést veti fel:
Az autógyártókra talán hatással vannak az üzemanyag eladásban érdekeltek?
Mitől bővülhet a kételkedők tábora, ha kipróbál valaki
egy Profi Magnetet?:
Olvasta és hatással van Önre az üzemanyag eladásban érdekeltjeinek,
bértollnokainak az állszakemberi véleménye!
Nem jól, vagy nem a megfelelő helyre szerelték fel a Profi Magnetet!
Nem a megfelelő csőre helyezték fel!
Nem elég közel szerelték fel az üzemanyag beporlasztás még közös csövéhez!
A felhasznált üzemanyag mennyiséghez képest, kevés volt a felszerelt mágnesek
száma! (pl, kamion) Ha nagy az üzemanyag felhasználás mennyisége, ehhez több mágnes kell!
A teszt utak hossza, lejtése, szembeszél, gumik légnyomása, átlagsebesség,
terhelés (szállított személyek száma, vagy teher) levegőszűrő tisztasága,
mérés alatt megtett városi-vidéki út aránya
nem volt azonos az összehasonlításkor!
Nem azonos kútnál tankolt, nem azonos származású üzemanyagot, nem azonos
mérőóránál! Ön is halott már az ez ügyben ügyeskedő, varázsló
kutasokról, cégekről. Nem pont addig engedte tele az üzemanyagtartályt tankoláskor a
tesztelések alkalmával!
Ezek mind üzemanyag felhasználás és a mért bemérő mennyiség
adatait befolyásoló jelentős tényezők!
Ha minden tényező rendben volt, jól volt beállítva, összehasonlítva, felszerelve, regisztrálva,
biztosan olyan elégedett lesz a mérés
eredményével mint mi!
Takarékos autózást kívánunk!
06 29 341-886, 06 209 352 502 Gyurián Bt. 2360.Gyál, Ady Endre
utca 97.
Szerezze be már most
az üzemanyag kezelőt Ozmózis víztisztítóját és Lúgos víz készítő ionizáló
Angyalvíz készülékét!
Ha hamarabb kezdi ezeket használni, pénzt és egészséget is megtakaríthat!
Kapcsolat:
06 29 341-886, 06 209 352 502 Gyurián Bt. 2360.Gyál, Ady Endre
utca 97.
Jogi nyilatkozatunk:
Mi nem a gyógyszerek eladására szakosodtunk. Ezért azt a területet
véletlenül érintő szakmaiságunk és véleményünk is, - főleg onnan nézve -,
talán kétségbe vonható.
Oldalainkon az írások, az említett utalások, termékek és eljárások ismertetése
nem valamely betegség megelőzését, diagnosztizálását, kezelését, gyógyítását
tartalmazzák!Ez az orvosok feladata. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és
bemutatása szándékunk szerint nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az
betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van.
Termék ismertetőinkben, írásainkban, aki az orvosi vizsgálat, kezelés vagy
műtéti beavatkozás szükségtelenségét vagy mellőzhetőségét értelmezi, arra
utalást vél kiolvasni, vagy írásaink nála annak képzetét vagy
szerinte a látszatát keltik, vagy bármely egészséggel összefüggő oldalunkkal,
termékünkkel, tájékoztatónkkal kapcsolatban egészségügyi felvetése,
kétsége,
kérdése támad, kérjük azonnal konzultáljon arról a témáról kezelőorvosával,
szakorvosával, gyógyszerészével.
Azonban korunkból adódó bőséges egészséggel kapcsolatos egyéni
megfigyeléseinket az Internet szabadságával élve, mégis szívesen tesszük
közzé gondolat ébresztésre, a fenti feltételek figyelembe ajánlása mellett.
A weboldalainkon olvasható egészséggel összefüggő információk a saját és a törzsvásárlóink,
barátaink
egyéni megfigyelései, valamint a neten is
felkutatható, olyan embereké, akik szintén sok időt szántak az emberek vízzel
kapcsolatos egészséget érintő információk megismerésére. Ezek nem helyettesítik az orvosok és gyógyszerészek szakszerű véleményét.
Azért alkalmazzuk szándékosan, sűrűn, a bizonytalannak tűnő
megfogalmazásainkat is, például a lehet, talán, lehetséges, úgy tűnik,
tűnhet, úgy látszik, esetleg/es, -hat, elképzelhető, előfordulható, mi azt
gondoljuk, stb., hogy kedves olvasóink hatóságilag is használt hiteles
forrásokban is feltétlenül jól nézzenek utána az érdeklődésüket felkeltő témáknak,
ténynek tűnő gondolatoknak is.
Az írásainkban és oldalainkon alapvetően leginkább kérdezni szándékozunk az érdeklődés
felébresztése miatt, és esetleges kijelentéseink
is csak a sok éves egyéni tapasztalatainkat mutatják abban a témában!
Az esetleges állításainkat nem értékelte az Élelmiszer- és
Gyógyszerfelügyelet (FDA).
Az oldalaink egészséggel
összefüggő információit a kedves érdeklődőink csak szakorvos és gyógyszerész véleményét is
figyelembe véve, saját felelősséget vállalva vegyék át.